Tervetuloa lukemaan blogia elävästä elämästä.

Sivut

sunnuntai 11. elokuuta 2013

Beautiful Body-haaste

Koin taas kauhun hetkiä aamulla peilin edessä. Kuinka kauhealta tämä mun mahan seutu näyttääkään O.O

Sitten muistin Mintun MAMIGOGO blogissa lukemastani Beautiful Body-haasteen ja sattumalta muutama päivä sitten ottamani kuvan. Miksipä en yhdistäisi näitä ja kerrankin olisi vain ylpeä siitä miltä näytän.

Beautiful Body Book Project on valokuvaaja Jade Baellin projekti, jossa hän kuvaa raskauden runtelemia vartaloita kootakseen kuvista kirjan, joka viimein muuttaisi median antamia kuvaa "kauniista naisista" ja vallitsevista kauneusihanteista.

Mintun heittämä haaste pohjautuu tähän projektiin. Samassa hengessä haastan myös minä teidät kaikki mukaan. Kuvatkaa kauniit vartalonne ja kertokaa tarinanne!

Tässä on minun maha.

 
 
Olen kantanut sisälläni kaksi uutta ihmisen alkua. Siitä muistomerkkeinä minulla on raskausarvet, jotka eivät tule koskaan häviämään. Linea negra näkyy selkeästi ja mahani pömpöttää, onhan jälkimmäisestä synnytyksestäni aikaa vain reilu 4kk. Pystysuuntaisten raskausarpien lisäksi minulla on poikittainen viilto alavatsalla. Kiireellinen sektio pelasti esikoiseni hengen lähes 8 vuotta sitten. Miksi minun pitäisi hävetä löysää ihoani ja arpia joiden syntyyn on näinkin luonnollinen ja kaunis selitys? Kaikki maailman arvet ovat näiden ihmeiden arvoisia. Vartalostani näkee, että olen synnyttänyt nainen. Aina olen ollut ylpeä äiti ja ylpeä lapsistani. Miksi en voisi olla ylpeä myös vartalostani?


Haaste on heitetty. Nyt on sinun vuorosi.



ps. Kuvan ottamista seuraava hetki oli tämä:
Ihanaa.. :D

2 kommenttia:

  1. <3 noin se menee! Sinusta on siihen. Anna aikaa parantua ja nauti itsestäsi. Olet kaunis!

    VastaaPoista